Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Grafiki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Słupca
(3)
Autor
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Dębicka-Cieszyńska Agata
(1)
Korendo Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Autyzm
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Język
(1)
Metoda Krakowska
(1)
Mowa
(1)
Nauka czytania
(1)
Neurobiologia
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół Aspergera
(1)
gry edukacyjne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-246.
Oznaczenie części na stronie 7.
"Język" to kolejna, czwarta część z serii "Neurobiologiczne Podstawy Rozwoju Poznawczego" autorstwa Prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek - twórczyni Metody Krakowskiej(R). Pozycja jest przeznaczona dla logopedów, terapeutów, psychologów oraz rodziców, których interesuje możliwość prowadzenia skutecznej stymulacji z wykorzystaniem wiedzy na temat neurobiologicznych podstaw prawidłowego przebiegu procesu uczenia się mowy. Autorka opisuje między innymi rozwój mowy dziecka na różnych etapach życia, porusza problemy związane z dwujęzycznością, programowaniem języka, oraz zagrożeniem dysleksją. Przedstawia jak stymulować rozwój mowy dziecka w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym. W książce można również znaleźć wyniki badań potwierdzające skuteczność Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R), oraz informacje jak ważna jest wczesna nauka czytania na etapie kształtowania się języka u dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-247.
Książka ma charakter fundamentalny zarówno z uwagi na swoją wartość naukową, jak i praktyczną. Stanowi wyjątkowo syntetyczny i esencjonalny wykład na temat wielowymiarowej diagnozy, zwanej dymensjonalną, zaburzeń rozwojowych z zakresu autyzmu, zespołu Aspergera i dysleksji, pokazuje miejsca sprawiające diagnostom najwięcej trudności z interpretacją ich przejawów, bo ujawniających się i ewoluujących na różnych etapach rozwoju dziecka, mających różny stopień nasilenia, wchodzących w korelacje z innymi zaburzeniami, a także normatywnymi wymiarami funkcjonowania jednostki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czytanie przez naśladowanie / Agata Dębicka-Cieszyńska. - Kraków : Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej, 2019. - Pudełko (45 kartoników, instrukcja) : ilustracje ; 16 x 23 x 3 cm.
Pomoc dla: dzieci zdrowych na początku nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną, dzieci z trudnościami w nauce czytania w klasie 1, dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31652 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej